na ikisiu ir as trigrasi nors toje trasoje gal vienakart buves. Gal pazersiu keleta patarimu o ne pamokymu, nors gal ir taip juos zinai.
Visu pirma ruosiant trasa reiktu tureti nors viena 4x4 atv (gal ir turi - as nezinau). Pasidairai po savo vietove kur galetu buti idomesnes, gilesnes, purvinesnes vietos. Vanduo irgi tinka bent iki + temp
bandydamas vietas atmink kad per jas pravaziuos ~10-20 rimtokos technikos genamos begalviu ir tas vietas turetu ismalti, kartais tas dar prideda netiketumu dalyviams kai po poros ratu jau sunkiai pravaziuoja, taipogi tampa idomiau ziurovams. Paplaukioti iki juosmens irgi neblogai jei tik pagrindas atlaiko ir nepasidaro iki pazastu (cia jau blogiau bet vistiek idomu). Dalyvis visada turi judeti i prieki kad ir letai, bet atsigriebti siektiek lengvesnio grunto tarpsniuose (sito 4x4 dalyviai nori kuo maziau bet jo turi buti kad netektu visalaika stumt savo zirgelio ar kankint gerves). Bent kiek padejau ruosti kitas varzybas, po paruosimo organizatoriai visada pravaziuodavo trasa (dazniausiai ant tempo ir laikui) ivertindami ka galetu tobuliau ar idomiau padaryti, kiek uztrunka iveikti rata = kokia padaryti varzybu trukme, vien praeiti neuztenka. Zo, turi buti sunku bet iveikiama
Jei teisingai menu kad ir kokia sunki butu trasa per BF etapus (priklausomai kuri etapa imtum), o sunkiausia buvo Alanteleje II etapas, greiciausi dalyviai trasos rata iveikdavo ~15 min.
Gal kiek padejau savo patarimais o gal tu tuom ir vadovavaisi, nzn. Beje i dalyviu pastabas reikia atsizvelgti, ir nebutinai atrasineti i kiekviena gelianti komentara, isvadas gali pasidaryti ir tyliai. Sekmes kuriant geresnes varybas :-)
P.S. i mano pranesima gali neatsakineti ka taip ar ne taip darai. Prasides bereikalingos diskusijos. Jei kazka idomaus radai pasinaudok patarimais. Jei dar kas domina, uz atitinkama (b) kieki gal ir pakonsultuociau