atvfanai.lt
http://atvfanai.lt/forum/

UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)
http://atvfanai.lt/forum/viewtopic.php?f=68&t=16670
Puslapis 11

Autorius:  MotoMarine [ 24 Lap 2015 16:52 ]
Pranešimo tema:  UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

Klausimai BRP atstovams Lietuvoje, įmonei Moto Marine

Autorius:  sander [ 24 Lap 2015 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

Tai visiems issklaidykite abejones ir pasakykite ar siame filmuke atsitikus reduktoriaus sugadinimui yra garantinis atvejis?
https://www.youtube.com/watch?v=EheRYH1R28Q

Ir placiau pakomentuokite ta eksplotacija kada ji normali o kada virsta technikos lauzymu pagal jus ir nebegalioja garantija?
Manau tada bus visiems aisku ar pirkti nauja ar deveta keturati pagal savo vaziavimo stiliu. Ir su kuo daugiau pavyzdziu kas blogai kas norma eksplotuojant bei prieziurint technika. Galit neskubeti su atsakymu geriau issamesni ji pateikite. Dekingas ;)

Autorius:  Jonas [ 24 Lap 2015 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

Yra tokie dalykai OWNERS MANUAL arba vartotojo instrukcijos. Paskaityk kiek gali i vandeni lysti, kaip vaziuoti, kokiu kampu. Daugelis gamintoju isvis raso kad vaziuoti i vandeni gali iki ratu asies :)
O siaip tai siandien isardziau G2 Outlanderio reduktoriu, tai jis tikrai nesubiro kad yra prastai pagamintas, o tiesiog del ne prieziuros, nei vieno sveiko guolio, salnikas kardano senai varva ir vidui kose.
Tad jei patys nepaziurit visu mazgu (visur vartotojo instrukcijose parasyta kada ka ziureti) ir nevezat i servisa tikrinti, tai as nelabai matau ko cia akis draskot :)

Autorius:  robik [ 25 Lap 2015 10:17 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

Tu Jonai atstovas? ne, tai sedek remontuok tos mocus savo garaze su manualu. ne tau klausimas buvo uzduotas.,.. kurie atiduoda tau tokius mocus su kose vidui jiem manuala ir siulyk. Mocai buvo priziurimi 2kart daugiau nei cia zmones savo priziuri ir atiduoti i garantini nedapisti o iskart atsiradus neaskiem garsam. Tokie komentatoriai juokint pradeda galit eiti i DELFI ir ten komentuot beleka.

Autorius:  Zelionkes [ 26 Lap 2015 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

MotoMarine rašė:
Klausimai BRP atstovams Lietuvoje, įmonei Moto Marine


Mano giliu įsitikinimu, šią įmonę vadinti atstovu yra nuodėmė. Daugiausiai galime juos vadinti detalių ir motociklų perpardavėjais, liaudyje vadinamais "perekūpais".

Trumpas argumentas: Kai įmonė atstovauja gamintoją, ir nenori teršti to gamintojo reputacijos, garantiniam daiktui pakeičia sugedusią detalę, nežiūrėdama filmukų kaip buvo eksploatuojamas daiktas, ir nesikuisdama po skalbinius. Šie žmonės nusipirko 4 naujus žaislus, ir 2 iš jų parėjo reduktoriai nepravažiavus 3000 km. Man 2013 m. po jų atlikto aptarnavimo sušiko varžybas Ruopiškyje, nesugebėdami prisukti akumo!

Tiems kas važiavo arba domėjosi Cross Country, priminsiu, kad Latvijoje 2012 - 2013 metais, varžybų metu, Soikai važiuojant su apynauju Reniu, sprogo reduktorius. Girtsas pakeitė reduktorių sekančią dieną, be jokių išsikalinėjimų - reputacija ir klientai buvo svarbiau už šuolius. Šiuo metu, šios abi bendrovės LT ir LV yra nieko vertos, kadangi įvykus gedimui, per mėnesį nesugeba nutarti kas yra atsakingas, ir kas remontuos garantinį daiktą!

Sėkmės, sprendžiant sudėtingą myslę.

Autorius:  sander [ 26 Lap 2015 14:48 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

Darosi vis idomiau laukiam atstovo atsako argumentuoto...

Autorius:  turikas13 [ 26 Lap 2015 18:59 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

ar ten soliai buvo?seip kelio pravazavimas
va cia buvo solys du sulauziti pusasiai venu metu,reduktorius iki siu laiku gyvas
https://www.youtube.com/watch?v=ugD6rU0PD78
tai koki jis atlaikie smugi?kad luzo dvi granatos venu metu :D

Autorius:  MotoMarine [ 15 Gru 2015 13:49 ]
Pranešimo tema:  Re: UAB Moto Marine (Klausimai BRP atstovams Lietuvoje)

Zelionkes rašė:
MotoMarine rašė:
Klausimai BRP atstovams Lietuvoje, įmonei Moto Marine


Mano giliu įsitikinimu, šią įmonę vadinti atstovu yra nuodėmė. Daugiausiai galime juos vadinti detalių ir motociklų perpardavėjais, liaudyje vadinamais "perekūpais".

Trumpas argumentas: Kai įmonė atstovauja gamintoją, ir nenori teršti to gamintojo reputacijos, garantiniam daiktui pakeičia sugedusią detalę, nežiūrėdama filmukų kaip buvo eksploatuojamas daiktas, ir nesikuisdama po skalbinius. Šie žmonės nusipirko 4 naujus žaislus, ir 2 iš jų parėjo reduktoriai nepravažiavus 3000 km. Man 2013 m. po jų atlikto aptarnavimo sušiko varžybas Ruopiškyje, nesugebėdami prisukti akumo!

Tiems kas važiavo arba domėjosi Cross Country, priminsiu, kad Latvijoje 2012 - 2013 metais, varžybų metu, Soikai važiuojant su apynauju Reniu, sprogo reduktorius. Girtsas pakeitė reduktorių sekančią dieną, be jokių išsikalinėjimų - reputacija ir klientai buvo svarbiau už šuolius. Šiuo metu, šios abi bendrovės LT ir LV yra nieko vertos, kadangi įvykus gedimui, per mėnesį nesugeba nutarti kas yra atsakingas, ir kas remontuos garantinį daiktą!

Sėkmės, sprendžiant sudėtingą myslę.



"Po ilgų ir intensyvių derybų su gamykla Renegade 2015 XXC reduktorius buvo pakeistas nemokamai pagal garantiją, nors gamintojas atkakliai tvirtino, kad pažeidimai yra tipiniai neteisingai eksploatuojant techniką. Kito Renegade riebokšliai taip pat pakeisti nemokamai pagal garantiją.

Taip pat norėtume priminti elementarias bendradarbiavimo ypatybes: tiek Dileriai, tiek Distributoriai paprastai yra UŽ klientą, nors ir yra TIK tarpinė grandis tarp kliento ir gamyklos.
To paties tikimasi ir iš savo klientų: t.y. atsakingai ir pagal paskirtį naudoti techniką, neslėpti gedimų priežasčių, noriai ir sąžiningai bendradarbiauti esant problematiškai situacijai.
Taip elgiantis iš vienos ir iš kitos pusių žymiai paprasčiau ir konstruktyviau viskas išsisprendžia."

Prisiminus 2013 įvykius, kai anot Zelionkes buvo neprisuktas akumas po remonto pas mus, galima pasakyti tiek, kad akumuliatorius iškrito tikrai ne dėl to, kad buvo neprisuktas, o greičiausiai dėl to, kad lūžo jį prilaikantis varžtas. Tokių atvejų buvo ne vienas ir ne du, tiek pas mus, tiek pas latvius su Renegade motociklais, ir jis pats tai puikiai žino :) (priminsime, kad konstrukciškai, sprendimas akumuliatorių G1 Renegade motocikluose pakabinti gale ant vieno ilgo ir pakankamai plono varžto, buvo prastas. Gaudavosi didelė apkrova ir jis neatlaikydavo.)

Be to, tikslumo vardan, iš keturių motociklų ne du, o vienas reduktorius buvo sugadintas.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/