Zelionkes rašė:
MotoMarine rašė:
Klausimai BRP atstovams Lietuvoje, įmonei Moto Marine
Mano giliu įsitikinimu, šią įmonę vadinti atstovu yra nuodėmė. Daugiausiai galime juos vadinti detalių ir motociklų perpardavėjais, liaudyje vadinamais "perekūpais".
Trumpas argumentas: Kai įmonė atstovauja gamintoją, ir nenori teršti to gamintojo reputacijos, garantiniam daiktui pakeičia sugedusią detalę, nežiūrėdama filmukų kaip buvo eksploatuojamas daiktas, ir nesikuisdama po skalbinius. Šie žmonės nusipirko 4 naujus žaislus, ir 2 iš jų parėjo reduktoriai nepravažiavus 3000 km. Man 2013 m. po jų atlikto aptarnavimo sušiko varžybas Ruopiškyje, nesugebėdami prisukti akumo!
Tiems kas važiavo arba domėjosi Cross Country, priminsiu, kad Latvijoje 2012 - 2013 metais, varžybų metu, Soikai važiuojant su apynauju Reniu, sprogo reduktorius. Girtsas pakeitė reduktorių sekančią dieną, be jokių išsikalinėjimų - reputacija ir klientai buvo svarbiau už šuolius. Šiuo metu, šios abi bendrovės LT ir LV yra nieko vertos, kadangi įvykus gedimui, per mėnesį nesugeba nutarti kas yra atsakingas, ir kas remontuos garantinį daiktą!
Sėkmės, sprendžiant sudėtingą myslę.
"Po ilgų ir intensyvių derybų su gamykla Renegade 2015 XXC reduktorius buvo pakeistas nemokamai pagal garantiją, nors gamintojas atkakliai tvirtino, kad pažeidimai yra tipiniai neteisingai eksploatuojant techniką. Kito Renegade riebokšliai taip pat pakeisti nemokamai pagal garantiją.
Taip pat norėtume priminti elementarias bendradarbiavimo ypatybes: tiek Dileriai, tiek Distributoriai paprastai yra UŽ klientą, nors ir yra TIK tarpinė grandis tarp kliento ir gamyklos.
To paties tikimasi ir iš savo klientų: t.y. atsakingai ir pagal paskirtį naudoti techniką, neslėpti gedimų priežasčių, noriai ir sąžiningai bendradarbiauti esant problematiškai situacijai.
Taip elgiantis iš vienos ir iš kitos pusių žymiai paprasčiau ir konstruktyviau viskas išsisprendžia."
Prisiminus 2013 įvykius, kai anot Zelionkes buvo neprisuktas akumas po remonto pas mus, galima pasakyti tiek, kad akumuliatorius iškrito tikrai ne dėl to, kad buvo neprisuktas, o greičiausiai dėl to, kad lūžo jį prilaikantis varžtas. Tokių atvejų buvo ne vienas ir ne du, tiek pas mus, tiek pas latvius su Renegade motociklais, ir jis pats tai puikiai žino
(priminsime, kad konstrukciškai, sprendimas akumuliatorių G1 Renegade motocikluose pakabinti gale ant vieno ilgo ir pakankamai plono varžto, buvo prastas. Gaudavosi didelė apkrova ir jis neatlaikydavo.)
Be to, tikslumo vardan, iš keturių motociklų ne du, o vienas reduktorius buvo sugadintas.