jjustas rašė:
Remiga , as irgi tau pritariu kad komutatorius neturetu duot itakos tam variklio dusimui,
bet kad jis negeras tai faktas man testeris rodo 1volta is komutatoriaus fiskes vietoj 12-14Voltu ir akumas nera kraunamas. Idedu uzkrauta akuma i keturati ji uzkuriu ir matau su testeriu vien tik 12.5V ir po to voltai tik mazeja 11.5v i tt. akumas nekraunamas.
Kadangi neturiu naujos pypkes pabandysiu ja su termokembriku pertaukt kelis kartus ir dar izoliacijos uzsuksiu, jei butu pramusimas turetu nuimt ji, manau iskart pastebesiu ar atsirado pasikeitimu variklio darbe.
Tavo Suzuki istorija tai griuk is juoko... atbego medis,ispyre i rata,sulankste sake,po to greit pribego prie siurblio,ir ji susparde...medis buvo ant tiek supykes,kad pabaigai dar sugadino krovima.......Juokas per asaras,...juokauju.....
Pirma,ka tu turi padaryti,tai susitvarkyti krovima,tau jau zmogus rase.
Krovimas susideda is generatoriaus ir krovimo reles.Is generatoriaus i krovimo rele turi ateiti KINTAMA srove,apytiksliai 25/45V.(ziurek manuale), o is reles iseina jau PASTOVI, apytiksliai 12.8V/13.8V.
Kai krovimo grandyne visiskai neveikia,tolimesniu gedimu jieskojimas ir ju nustatymas yra visiskai bevaisis.
Sekmes!