Shizas wrote:ox wrote:
iš Queelas pateiktos nuorodos
http://www.youtube.com/watch?v=bsXHETkIfLo" onclick="window.open(this.href);return false; aiškiai matyti, kad outlandary sugasi tas kuriam mačiau apkrovos. :V beja kaip techiniškai įgyvendinama, tai kad sugasi tas kuris gauna daugiau apkrovos, be elektornikos nelabai įsivaizduoju kaip mechaniškai tai būtų padaroma... (z)
Taip sukasi, tas kuriam lengviau, bet kai apsisuka kazkiek kartu ratas, tada blokuojasi ir visi 4 varo.. Gal ir klystu, pataisykit tada..
Taip, pas can am visco lock sistema (visco mova). Kai priekiniu ratu vienas kuris nors pradeda prasisukinet, diferencialas blokuojasi ir pasijungia antras. Kada pasijungia antras ratas - priklauso nuo labai daug ko: nuo apkrovimo, nuo apsuku, nuo susidevejimo lygio turbut irgi
Pas naujausius, kiek skaiciau, tas laiko tarpas sumazintas iki minimumo, berods, apie puse rato apsisukimo.
Elektronikos cia nera, cia mechanika. Dauguma parketiniu dzipu ir lengvuju keturiais varomais turi analogiska sistema.
Praktiskai nusiskundimu neturiu, buna tik isskirtiniai atvejai pelkej, kai kiekvienas rato pasisukimo centimetras turi reiksme ir nesinori kad kitas ratas isvis laisvai prasisukinetu nors ir puse apsisukimo. Bet taip buna laaabai retai