Taigi pradėkime nuo to,ar lemputė dega nuo laisvo diržo ar nuo pravažiuotų kilometrų.jei nuo diržo,tada teks nuimti variatoriaus dangtį,pakeistį išsitampiusį diržą ir perjungt viduj esantį jungiklį į poziciją ON,tada uždėti atgal dangtį,sujungti laidus.
atsegame sėdynę ir surandame tokią fiškę,viename gale 4 laidai,kitame-3,pavadinkime ją fiške A
atjungiame ją,mums reikalinga bus ta pusė,kurioje yra 4 laidai,iš tų keturių naudosime JUODĄ SU RAUDONU ir GELTONĄ SU JUODU
šiuos laidus resetinimui reiks užtrumpinti,šiaip būna kita fiške,berods pilka,jas sukeitus vietomis kaip tik tai ir yra padaroma,čia labai gerai matosi schemoje,kur pagalbinė fiškė sujungia BK/R ir Y/BK laidus
dabar leidžiamės žemyn ir susirandame variatoriaus dangčio mygtuko fiškę,iš variatoriaus dangčio išeina viso 2 fiškės:didelė nuo kalnų stabdžio,ji mūsų nedomina (-) ir MAŽA nuo diržo jungiklio,į ją ateina 2 laidai,MĖLYNAS/BALTAS ir RUDAS,ją reikės resetinimo eigoje atjungti
,pavadinkime ją fiške B
o dabar visos procedūros eiga:
atjungiame fiškę A ir užtrumpiname JUODĄ/RAUDONĄ ir GELTONĄ/JUODĄ laidus
įjungiame degimą
BELT lemputė turi mirksėti tankiai
tada atjungiame fiškę B
BELT lemputė turi pradėti mirksėti lėtai
skaičiuojame maždaug iki 5-8
išjungiame degimą
VISKAS
,dabar vėl sujungiame variatoriaus fiškę B,nuimame trumpinimą nuo fiškės A (arba sukeičiame vietomis su pilka fiške),kitaip tariant viską sujungiame atgal į savo vietas.
įjungiame degimą ir stebime :O ką rodo BELT lemputė,turėtų padegus kelias sekundes užgęst (y)
čia tas bandymų triušis
:
na ir vaizdinė medžiaga,labai nesijuokit nes laikyt fotiką vienoj rankoj,o paskui su kita atjunginėt-sujunginėt fiškes nėra taip paprasta
(h)
http://www.youtube.com/watch?v=ejk3x6YSaDs" onclick="window.open(this.href);return false;