Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas Dabar yra 29 Kov 2024 02:20



Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 Honda TRX650FGA RINCON GPScape klaidų ištrynimas 
Autorius Žinutė
50cc
50cc

Užsiregistravo: 03 Geg 2009 14:09
Pranešimai: 197
Miestas: Ukmergė
Technika: HONDA RINCON 650cc (TRX650FGA)
mindaugasz wrote:didziajai daliai uztenka laida nuo akumo minutei atjungti.

KestasU wrote:Sveiki, gal kas žinot kaip ištrinti klaidas iš kompo. Bandžiau pagal manualą, bet (i) .O gal mano anglų kalba mane pavedė.

Jei galit, brukstelkit ka po ko spausti.

Išbandyta-nepadeda. Gali buti, kad amerikosas "padūrė"

_________________
HONDA RINCON 650cc (TRX650FGA)


31 Gru 2010 18:47
Aprašymas
500cc
500cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2009 17:21
Pranešimai: 510
Miestas: Birzai
Tokios klaidos is kompo neistrinsi,nes paprasciausiai niekur neisiraso,tie bruksniuku mirksejimai spidometro skydelija dings tada kai isijungs arba issijungs pilnai begis,taip mirksi Hondos kai greiciu dezes elektryne dalis stovi neteisingoja pozicijoja. Jei tau pries spido keitima buvo viskas gerai,tada lieka tik gerai akuma pakrauti,kai silpnas akumas (nors ir starteri suka), o isjungti arba ijungti begio iki galo kartais nebesugeba,neuztenka galios servo pavarai (elektr.motorui) atlikti darba iki galo,dar labai svarbu "mase" ji visur turi gerai kontaktuoti....Siaip tai pagal manuala galima ijungti serviso rezima,kompas automatiskai tikrinasi visas elektrynes dalis,tik spek ziuret i spidometro parodimus,kazkada bandziau pazaisti is smalsumo,tik deja i servisa patekau pagal kito modelio manuala...


02 Sau 2011 23:48
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 03 Geg 2009 14:09
Pranešimai: 197
Miestas: Ukmergė
Technika: HONDA RINCON 650cc (TRX650FGA)
sagis wrote:Tokios klaidos is kompo neistrinsi,nes paprasciausiai niekur neisiraso,tie bruksniuku mirksejimai spidometro skydelija dings tada kai isijungs arba issijungs pilnai begis,taip mirksi Hondos kai greiciu dezes elektryne dalis stovi neteisingoja pozicijoja. Jei tau pries spido keitima buvo viskas gerai,tada lieka tik gerai akuma pakrauti,kai silpnas akumas (nors ir starteri suka), o isjungti arba ijungti begio iki galo kartais nebesugeba,neuztenka galios servo pavarai (elektr.motorui) atlikti darba iki galo,dar labai svarbu "mase" ji visur turi gerai kontaktuoti....Siaip tai pagal manuala galima ijungti serviso rezima,kompas automatiskai tikrinasi visas elektrynes dalis,tik spek ziuret i spidometro parodimus,kazkada bandziau pazaisti is smalsumo,tik deja i servisa patekau pagal kito modelio manuala...

Tame ir bitės, kad kompą išbandžiau ir ant važiuojančio RINKONO. Simptomai tie patys. Lygiai taip pat mirgsi 4WD ir tie "--". Nepersijungia AUTO ir Manual rėžimai. Gal žinai kaip įjungti tą serviso rėžimą? O tai savo anglų kalba pradedu nebepasitikėti.

_________________
HONDA RINCON 650cc (TRX650FGA)


03 Sau 2011 18:03
Aprašymas
500cc
500cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2009 17:21
Pranešimai: 510
Miestas: Birzai
Vienam rusui buvo panasi problema,Maskvos Honda serviso specialistai nustate gedymus, is USA siuntesi davyklius,nepadejo,po to kompa,nepadejo,sukiso kruva pinigu,o rezultatas nulis...zmogui truko kantrybe,pats emesi darbo,iseme elektr.servo varykli,isardes ispyle vandeni,ispurte moli,isvale,pakeite supuvusi salnika,uztepe storai hermetiko ir problemos kaip nebuta.Pasirodo Honda pataupe ant salniko,per kuri papuoles visas sudas uzkirto begiu perjungimo elektr.servo varykli...

Nezinau ar tau tiks sis varijantas,bet bandyti verta,blogiau tikrai nebus.

Kazka minejai po spidometro keitimo buvo viskas gerai ir tik po to kai laidus sutraukei i kruva dingo kibirkstis? gerai abziurek visas fiskes kur buvai atjunges,galejo issitraukti kazkuris laidas is pacios fiskes arba paprasciausiai nutraukei kazkuri laida.

Zemiau rusu kalboja aprasyta ka ir kaip reikia daryti po keitimo kazkuriu detaliu...nesu tikras,bet gali buti,kad kol neuzkursi moco negalesi atlikti siu veiksmu,zodziu pabandyk atlikti pilna procedura nuo "2" pozicijos,kad ir mocas nesikuria.

После замены любой из следующих деталей на квадроцикле Honda:

ЕСM (kompiuteris)

Throttle Sensor -(droselio davyklis)

Angle Sensor -(kampo,posukio davyklis)

Тросик газа (или демонтаж карбюратора)

необходимо провести реинициализацию АКПП

1. Заведите двигатель и дайте ему поработать на холостых оборотах около 1 минуты

2. Убедитесь, что переключатель АКПП в нейтральной (N) позиции и заглушите двигатель

3. Включите зажигание удерживая обе кнопки мануального переключения АКПП (UP и DOWN)

4. Отпустите обе кнопки одновременно и сразу, затем нажмите поочередно: UP - DOWN - UP (не удерживая!)

5. На дисплее вместо буквы передачи будет гореть "--". Если там горит "N", значит что-то сделали не так, повторите с пункта 2.

6. Нажмите курок газа до конца , затем отпустите, потом снова нажать до конца. Все это надо сделать оперативно, в пределах 10 секунд после успешного выполнения пункта 5.

7. Вы услышите звук работающего эл.привода (servo pavaros elektr. variklis), который в этот момент калибруется с angle сенсором

8. О завершившейся процедуре вас оповестит буква "N" на дисплее, которая сменит "--".


07 Sau 2011 01:44
Aprašymas
500cc
500cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2009 17:21
Pranešimai: 510
Miestas: Birzai
KestasU wrote:sagis wrote:Tokios klaidos is kompo neistrinsi,nes paprasciausiai niekur neisiraso,tie bruksniuku mirksejimai spidometro skydelija dings tada kai isijungs arba issijungs pilnai begis,taip mirksi Hondos kai greiciu dezes elektryne dalis stovi neteisingoja pozicijoja. Jei tau pries spido keitima buvo viskas gerai,tada lieka tik gerai akuma pakrauti,kai silpnas akumas (nors ir starteri suka), o isjungti arba ijungti begio iki galo kartais nebesugeba,neuztenka galios servo pavarai (elektr.motorui) atlikti darba iki galo,dar labai svarbu "mase" ji visur turi gerai kontaktuoti....Siaip tai pagal manuala galima ijungti serviso rezima,kompas automatiskai tikrinasi visas elektrynes dalis,tik spek ziuret i spidometro parodimus,kazkada bandziau pazaisti is smalsumo,tik deja i servisa patekau pagal kito modelio manuala...

Tame ir bitės, kad kompą išbandžiau ir ant važiuojančio RINKONO. Simptomai tie patys. Lygiai taip pat mirgsi 4WD ir tie "--". Nepersijungia AUTO ir Manual rėžimai. Gal žinai kaip įjungti tą serviso rėžimą? O tai savo anglų kalba pradedu nebepasitikėti.

Reikejo pabandyti atvirksciai...isideti vaziuojancio Rinkono kompa pas save,jei simptomai butu tie patys,tada ne beda,paprasciausiai kompa reikia priristi prie moco ir padaryti kalibruote,tai daroma serviso rezime apacioja rusu kalboja rasi kaip tai padaryti....


07 Sau 2011 01:56
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 03 Geg 2009 14:09
Pranešimai: 197
Miestas: Ukmergė
Technika: HONDA RINCON 650cc (TRX650FGA)
Kurioje vietoje randasi tas el. servo variklis?

Ir gal žinai, kokiose pozicijose prieš pradedant pririšinėti kompą turi būti AUTO/ESP ir 4/2WD jungikliai, nes manuale to nerandu. Nes pas mane kai būna AUTO ir 4WD, tai "--" mirksi 3 kartus, kas reiškia gearshift switch, laidų arba ECM bėdą, o 4WD mirksi 1 kartą, o tai reiškia ECM maitinimo arba arba paties ECM bėdą. O visose kitose pozicijose kai buna tie jungikliai, tai tie indikatoriai mirksi po vieną kartą.

Ir pas mane pagal istrukciją, kurią parašei po 4 punkto (UP-DOWN-UP) "--" pastoviai nedega,o iš karto pradeda mirksėti.

P.S. Pas save pabandymui įdėjau važiuojančio RINKONO kompą, ir visakas čiki. Viskas dirba, viskas veikia. Ir nereikėjo jokių pririšimų.

_________________
HONDA RINCON 650cc (TRX650FGA)


07 Sau 2011 13:57
Aprašymas
650cc
650cc

Užsiregistravo: 24 Spa 2010 16:06
Pranešimai: 743
Sveiki, gal kas žinot kaip ištrinti klaidas iš kompo. Bandžiau pagal manualą, bet (i) .O gal mano anglų kalba mane pavedė.

Skydelyje mirksi du --. 3 kartus sumirksi, tarpas, vėl 3 kartus vėl tarpas. Pagal manualą 3- čia klaida, tipo bėgių perjungimo jungiklis. Testeriu perėjau kontaktus (pagal manualą) - viskas lyg ir tvarkoje. Tiesa ant balto-raudono laido (jis yra centrinis ir prikausomai nuo to, koki jungiklį spaudi yra perduodama įtampa aukštesniai ar žemesniai pavarai) man įtartina įtampa ~7 V.

O istorija prasidėjo nuo to, kad pasikeičiau vairą ir spidometrą, užkūriau - viskas OK. Surinkau laidus į krūvą t.y. plastmasiniais užtempėjais prisabačinau, kad netabaluotų, pabandau kurti - (i) . Nėra kibirkšties. Dabar skambinu visą pravodkę nuo A iki Z. HELP!!!!!!!!!!!!!


10 Kov 2011 20:54
Aprašymas
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Atsakyti į temą   [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron