Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas Dabar yra 19 Bal 2024 01:41



Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
 BRP Outlander/Renegade sunkiai besujungiantys bėgiai, vanduo 
Autorius Žinutė
1000cc
1000cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Lap 2008 19:29
Pranešimai: 3984
Miestas: Vilnius
Technika: CanAm Outlander 1000R XTP 2016
Turbūt daugelis susidūrė su sunkiai besijungiančiais bėgiais šiuose motocikluose. Taigi priežastys yra trys :
1. Jie turi jungtis sunkiau, nes šie motociklai neturi vidinės sankabos skirtingai nei Yamaha grizzly ar Suzuki KQ;
2. Senai keistas greičių dėžės tepalas;
3. Nuo dulkių sunkiai besisukantis vienpusis guolis;

Tepalų keitimas. Kadangi greičių dėžės tepalas pilasi atskirai nuo variklio dažnai pamirštame jį pakeisti. Pagal vartotojo instrukciją gr. dėžės tepalą reiktų keisti kas 200moto h, tačiau praktika rodo kad užtenka įvažiuoti į gilesnę balą ir greičių dėžėje iš nežinia kur tepalas pabaltuoja ( net ir apynaujuose motocikluose).

Norint pakeisti tepalą pirmiausia reikia nusiimti juodą apdailos plastiką.
Paveikslėlis

Po juo bus baltas plastmasinis varžtas - tai užpylimo varžtas.
Paveikslėlis

Apačioje tepalo išleidimo varžtas.
Paveikslėlis

Išleidus tepalą pirmiausia reikėtų nepamiršti užsukti išleidimo varžto :) Į greičių dėžę pilasi 80W140 transmisinis tepalas. Pilti reikia tol kol pradės bėgti atgal per užpylimo varžtą (~250ml).
Paveikslėlis

Praeitą savaitgalį nustojo rodyti greitį, tad tuo pačiu patikrinau spidometro daviklį. Vaizdelis nekoks, nes daviklis yra magnetas ir traukia metalo daleles. Deja valymas nepadėjo, teko pakeisti nauju ir spidometras vėl sukasi.
Paveikslėlis

Jei tepalai buvo labai senai keisti, palengvėjimas tikrai jausis.
Kita bėda tai dėl dulkių sunkiai besisukantis vienpusis guolis, kuris neleidžia diržui suktis ant laisvų apsukų.
Pirmiausia reikia nuimti variatoriaus dangtį.
Paveikslėlis

Patariu net nemėginti nuiminėti variatoriaus dangčio esant šiltam varikliui, nes jei būsite šiek tiek daugiau paveržęs veržtus jie tikriausiai prasisuks. (patikrinta ir matyta ne viena kart... :| )
Paveikslėlis

Nuėmus dangtį reiktų nuimti diržą su spec. varžtu išplėtus greičių dėžės variatorių. Varžtas M8x1,25mm (sriegis) ilgis apie 8 -10 cm. Už keletą lietuviškų tokį galima rasti "Wurth" parduotuvėje.
Paveikslėlis

Atsukus variklio variatoriaus varžtą jis neatšoka kaip greičių dėžės variatorius. Tada reikia varžtą įsukti atgal ir su guminiu plaktuku padaužyti kol variatorius atšok ir tik tada pilnai atsukti.
Paveikslėlis

Kad būtų aiškiau yra ir filmukas youtube :
http://www.youtube.com/embed/MkmQq7zNLAo

Pažymėtose skylutėse yra ispraustos spyruoklytės su kepurėlėm , kurios leidžia suktis guoliui tik į vieną pusę todėl guolį reikia labai išlėto nuiminėti stengiantis pirštais prispausti spyruoklytes. Kitaip gali tekti ilgai ieškoti kur jos galėjo nukristi :)
Paveikslėlis

Vienpusiame guolyje yra įdėti du guoliukai 6808 dengtais šonais. Guolių parduotuvėje tokių galima surasti nuo 8 iki 30 lt už vienetą. Geriausia pamėginti pasukti ir rinktis lengviausiai besisukančius. Išimti iš guoliavėtes paprasta, tiesiog reikia nuimti fiksacinius žiedus.
Paveikslėlis

Kai taip toli nueita, naudinga būtų silikonu pertepti dažniausiai leidžiančias vietas variatoriuje. Vanduo dažniausiai bėga per variklio ašelę, nes ant jos tvirtinasi sparnuotė kuri traukia orą tuo pačiu per plyšius pritraukdama ir vandens.Sparnuotei nuimti reikalingas spec. varžtas ištekintas iš labai kieto metalo. Linkę galvoti, kad tiks betkas labai klysta, nes varžtaas sulinks lėkštėje ir liks ten visam laikui ;)
Paveikslėlis

Karščiui atspariu silikonu reiktų patepti šias vietas
Paveikslėlis

Variatoriaus surinkimui yra būtinas dinamometrinis raktas, be kurio tinkamai neužveržus lėkštės atsisuka ir pridaro daug bėdų. Suplėšo diržą, sudyla įvorės ir ilgainiui pradeda plėšyti diržus, sulaužo variatoriaus dangtį.
Variklio variatorių reikia prisukti 100 Nm, greičių dėžės 60 Nm
Paveikslėlis

Taippat patartina patepti silikonu variatoriaus dangtį po duslintuvu, nes čia jis dėl karščio dažnai būna deformavesis. Arba galima uždėti dangtį nuo naujojo XMR modelio kuris turi dvigubai daugiau suveržimo taškų.
Paveikslėlis

Naujo modelio dangtis - http://i782.photobucket.com/albums/yy10 ... rts/co.png

Taippat beveik pas visus modelius būna apsitepalavęs galinis cilindras. Tai dėl to kad plastmasinai daangteliai nuo karščio deformuojasi ir pradeda leisti tepalą. Amerikiečiai rašo, kad naujojo XMR dangteliai geresni ir nesideformuoja. Nauji dangteliai būtų išeitis nenorintiems tepti silikono.
Aplink dangtelį reiktų užtepti nedidelį sluoksnį silikono ir tepalas nebeturėtų varvėti.
Paveikslėlis

Tuo pačiu galima pasitikrinti variklio grandinių įtempėjo būseną, dažniausiai 400 moto h tai riba kada pradeda stipriai žlegėti grandinės šaltam varikliui ir jas laikas keisti.

Tikiuosi informacija bus naudinga :)
Motociklas neplautas nuo žvyrkelio dulkių tad nekaip atrodo #o

_________________
Can Am Outlander


25 Geg 2011 00:28
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 04 Kov 2009 23:46
Pranešimai: 6
Miestas: Ukmerge
Puikus straipsnis. =D>


25 Geg 2011 12:54
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 09 Sau 2011 14:43
Pranešimai: 13
saunu manau man si informacija pravers :"]"]


26 Geg 2011 21:23
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 19 Sau 2011 21:35
Pranešimai: 55
gal kas galetu tokios info apie sportsmena ideti,labai gerai isdestyta viskas.


27 Geg 2011 10:10
Aprašymas
650cc
650cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Lie 2009 01:25
Pranešimai: 899
Miestas: Edmonton
Technika: outlander 1000xtp "15
Super info,aiskiau ir buti negali,manau daugeliui pravers,daugiau tokiu

_________________
YAMAHA RAPTOR 700
YAMAHA GRIZZLY 700
CAN-AM OUTLANDER 1000 XTP 15"
ATV club "Bekeles Vilkai"


27 Geg 2011 20:49
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 26 Rgp 2014 17:28
Pranešimai: 33
Miestas: Kaunas
Technika: Can-am
butu gerai, jei kas atnaujintu nuotraukas, nes cia ju nerodo, o paspaudus ant bet kurios raso "This photo has been deleted.". nauju vairuotoju vis atsiranda :)


02 Lap 2014 10:49
Aprašymas
1000cc
1000cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Lap 2008 19:29
Pranešimai: 3984
Miestas: Vilnius
Technika: CanAm Outlander 1000R XTP 2016
Problema kad nuotraukas istrina jei per metus ju niekas neatidaro. Jos buvo senai darytos, dabar i google stengiuosi kelti kad isliktu.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

_________________
Can Am Outlander


02 Lap 2014 19:31
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 26 Rgp 2014 17:28
Pranešimai: 33
Miestas: Kaunas
Technika: Can-am
tomasbrp rašė:
Sparnuotei nuimti reikalingas spec. varžtas ištekintas iš labai kieto metalo


kokie to varzto ilgiai, diametrai, sriegiai, zingsniai?


12 Gru 2015 23:17
Aprašymas
1000cc
1000cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Lap 2008 19:29
Pranešimai: 3984
Miestas: Vilnius
Technika: CanAm Outlander 1000R XTP 2016
Paveikslėlis

Tik minksto nepadaryk nes nutiks taip ir uzstrigs

Paveikslėlis

Išsiųsta naudojantis HTC One mini 2 Tapatalk 4 Lt

_________________
Can Am Outlander


13 Gru 2015 11:28
Aprašymas
650cc
650cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 29 Gru 2013 00:12
Pranešimai: 839
Miestas: Kėdainiai
Technika: Can-Am Renegade 800cc
Paveikslėlis


Aciu Tomai.

Išsiųsta naudojantis HTC One Tapatalk 4 Lt

_________________
Viskas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės

Greitai lėksi, lėtai neš...

ex. China atv 110cc
ex. China atv 250cc
ex. Can-Am Renegade 800cc
.....tapų tapų..... Laukiam kito


06 Bal 2016 14:44
Aprašymas
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Atsakyti į temą   [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į: