Autorius |
Žinutė |
remyga
800cc
Užsiregistravo: 11 Sau 2009 21:49 Pranešimai: 2387
Miestas: Elektrėnai
|
DAC specialistai sukūrė aušinimo skystį, kurio virimo temperatūra net 120oC, tarnavimo laikas - 5 metai arba 200 000 km. Aušinimo skystis buvo pavadintas „DAC OAT Longlife". OAT (Organic Additive Technology) - tai pažangi technologija, kuri leidžia variklį aušinti, esant ypatingai aukštai temperatūrai, apsaugoti jį nuo korozijos. Ši skystis priskiriamas longlife - ilgaamžių skysčių, tipui. Aušinimo skystis pasižymi dar ir išskirtinai žema kristalizacijos temperatūra - -40oC. Aušinimo skystyje esantys inhibitoriai buvo aprobuoti tokių žinomų automobilių gamintojų, kaip „Porshe", „Mercedes", „Ford", „Renault" ir kitų.
Sukūrus „DAC OAT Longlife", buvo gauta užsakymų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio automobilių gamintojų, todėl reikėjo didelio kiekio švaraus vandens, kuriame nebūtų nei natrio, nei kalio druskų. Problema buvo išspręsta ėmus naudoti itin našią trijų pakopų vandens valymo įrangą, o tam, kad pavyktų patenkinti išaugusią „DAC OAT Longlife" paklausą, buvo sumontuota moderniausia Baltijos šalyse automatinė išpilstymo linija. Todėl šiandien rinkdamiesi aušinimo skystį, galite būti ramūs - „DAC OAT Longlife" puikiai tiks ir Jūsų automobiliui.
_________________ATV Klubas "Bekelės Vilkai"ATV: Honda rincon 680 camo Honda rincon 680 red Suzuki KingQuod 700 PARDUOTAS Honda rincon 680 camo PARDUOTAS Honda foreman 450 PARDUOTAS Honda foreman 450 red PARDUOTAS tel.8 68638339. staliubaras@yahoo.com
|
21 Lap 2016 18:02 |
|
|
rolika
50cc
Užsiregistravo: 12 Bal 2014 17:54 Pranešimai: 111
Miestas: kaunas
|
Nepykit bet kam jis reikalingas noretusi paaiskinimo
|
26 Lap 2016 01:19 |
|
|
remyga
800cc
Užsiregistravo: 11 Sau 2009 21:49 Pranešimai: 2387
Miestas: Elektrėnai
|
smagu ,kad domoiesi ira taip ,kad atv daznai kaista ir problema ta ,kad iprastas antifrizas ,kurio virimo temperatura 97 -99 pradeda ,,burbuliuoti,, ir isvaro lauk ,aisku lempute reze akis ant skydelio ,o sito virimo temperatura zymiai aukstesne 120 ,tad kad ir pranesimas skydelije ,,lempute,, sviecia ,bet antifrizo nevaro lauk .......
_________________ATV Klubas "Bekelės Vilkai"ATV: Honda rincon 680 camo Honda rincon 680 red Suzuki KingQuod 700 PARDUOTAS Honda rincon 680 camo PARDUOTAS Honda foreman 450 PARDUOTAS Honda foreman 450 red PARDUOTAS tel.8 68638339. staliubaras@yahoo.com
|
26 Lap 2016 11:28 |
|
|
Mode74
650cc
Užsiregistravo: 19 Sau 2014 13:08 Pranešimai: 723
Miestas: Ukmergė
Technika: Yamaha grizzly 700
|
Aprasymas produkto dominantis ir ispudingas, bet ar realybeje tikrai toks. Zinant siu laiku gaminamus produktus ir butent lietuvos rinkoje pagamintus arba tiksliau ivezamus i lietuva tai labai daznai neatitinka tikroves ir aprasomos kokybes. Marketingas veikia siais laikais 110% o kaip ten is tikro su tuo skysciu ? Ar praktikoje meginot kas patys issiaiskint, ar tiesiog pasikliaujat tuom ka raso gamintojas? Butu idomu suzinot
Išsiųsta naudojantis S60 Tapatalk 4 Lt
|
26 Lap 2016 11:56 |
|
|
mariogsi
250cc
Užsiregistravo: 31 Kov 2013 22:22 Pranešimai: 325
Miestas: pelkė
Technika: Can-Am Renegade 800 mudding
|
xado aušinimo skystis išbandytas,tikrai kitoks.
_________________ Can-Am Renegade 800R project Jei Gervė ne Warna,tai Gaidys.
|
26 Lap 2016 14:05 |
|
|
MyAuto
650cc
Užsiregistravo: 15 Lap 2014 18:09 Pranešimai: 891
Miestas: Vilnius
Technika: BRP
|
ne labai suprantu to skyscio paskirties ATV, jeigu prie 110 laipsniu tavo varikliui bus amen, o skystis dar bus normalus kazkai fizika nesutampa.
|
26 Lap 2016 22:37 |
|
|
mariogsi
250cc
Užsiregistravo: 31 Kov 2013 22:22 Pranešimai: 325
Miestas: pelkė
Technika: Can-Am Renegade 800 mudding
|
Na man kaip aiškino, tai paprastas aušinimo skysti "burbuliuoja" ir nebe aušina .O tie ale didesnes virimo temperatūros kad ir didesnes temperatūros bet vis dar aušina. Kažkas tipo tokio..........
_________________ Can-Am Renegade 800R project Jei Gervė ne Warna,tai Gaidys.
|
26 Lap 2016 23:15 |
|
|
Jonas
800cc
Užsiregistravo: 06 Rgp 2007 10:18 Pranešimai: 1587
Miestas: Kaunas
Technika: Can Am
|
Tai kai pradeda burbuliuoti tai ir slegis didelis susidaro. Del to prapucia tarpines ir padaro "amen" varikliui. Kad ausinimo skystis pakils iki 110° ar 120° tai dar nera katastrofa. Tepalo temperatura pastoviai buna apie 110°. Del to ir yra geriau pilti kokybiska ausinimo skysti. Pigus ausinimo skystis dar ir grauzia aliuma.
Išsiųsta naudojantis SM-G850F Tapatalk 4 Lt
_________________ex Suzuki LTR474 K8 ex Kawasaki KFX 700 ex Yamaha YFZ 450 SE ex Can Am Outlander Gorilla Edition ex Can Am DS450 race ready Can Am OutlanderXT 800R stalažas
|
27 Lap 2016 03:25 |
|
|
remyga
800cc
Užsiregistravo: 11 Sau 2009 21:49 Pranešimai: 2387
Miestas: Elektrėnai
|
taip Jonukas gerai paaiskino
_________________ATV Klubas "Bekelės Vilkai"ATV: Honda rincon 680 camo Honda rincon 680 red Suzuki KingQuod 700 PARDUOTAS Honda rincon 680 camo PARDUOTAS Honda foreman 450 PARDUOTAS Honda foreman 450 red PARDUOTAS tel.8 68638339. staliubaras@yahoo.com
|
27 Lap 2016 11:31 |
|
|
remyga
800cc
Užsiregistravo: 11 Sau 2009 21:49 Pranešimai: 2387
Miestas: Elektrėnai
|
Daugumą vairuotojų keičia variklio aušinimo skysčius ir alyvą laiku, tačiau retas žino, jog reguliarus stabdžių skysčio keitimas taip pat yra būtinas. Laikui bėgant jis praranda savo savybes, o tai gali pailginti stabdymo kelią ir kelti grėsmę saugumui. Kaip pasirinkti tinkamą stabdžių skystį ir kaip dažnai reikia jį keisti pataria „UAB Lesta“ specialistai.
Stabdžių skystis – tai karščiui atsparus skystis, skirtas apsaugoti vidines stabdžių dalis nuo korozijos, jis neturi chemiškai keisti savo savybių net esant aukštai temperatūrų kaitai. Dažniausiai stabdžių skysčiai gaminami glikolio arba silikono pagrindu. Šios dvi medžiagos kartu nedera, tad yra būtina žinoti, kokį stabdžių skystį naudojate, prieš papildant. DOT 3, DOT 4, DOT 5.1 naudojami lengviesiems, krovininiams automobiliams, DOT 5 dažniau naudojamas karinei technikai ir sportiniams automobiliams bei motociklams, kuriems reikalinga aukštesnė virimo temperatūra.
Stabdžių skysčiai klasifikuojami pagal virimo temperatūrą ir klampumą, atsižvelgiant į DOT (angl. – Department of Transportation) normų reikalavimus: DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1. Viena svarbiausių stabdžių skysčio savybių – virimo temperatūra. Kuo aukštesnis DOT skaičius, tuo ji didesnė. Stabdymo vietoje, kurioje ratas kontaktuoja su stabdžių kaladėle, temperatūra gali siekti apie 420 °C, dalis to karščio perduodama stabdžių skysčiui, todėl efektyviam stabdymui ji turi būti atitinkama.
Taip pat svarbu žinoti, kad glikolio pagrindu pagaminti stabdžių skysčiai absorbuoja drėgmę esančią ore. Kuo daugiau drėgmės gauna stabdžių skystis, tuo mažesnė jo virimo temperatūra. Todėl svarbu jį keisti kas 2 metus arba nuvažiavus 40 tūkstančius kilometrų. Nekeičiamas stabdžių skystis absorbuodamas drėgmę skatina rūdijimą, taip pat gadinamos guminės detalės, pasidengia apnašomis stūmokliai, mažėja darbinė (virimo) temperatūra. Stabdžių skystis, kuris savyje turi vandens, prie minusinės temperatūros ypatingai keičia savo savybes – jo cirkuliacija sistemoje lėtėja, - to pasekoje stabdžių pedalo kietumas pakinta, mažėja stabdžių efektyvumas.
Tuo tarpu, silikono pagrindu pagaminti stabdžių skysčiai vandens neabsorbuoja, taip išlaikydami aukštą virimo temperatūrą. Būtent dėl šios priežasties DOT 5 dažnai naudojamas lenktyniniuose automobiliuose. Tačiau jis turi ir trūkumų. Nors DOT 5 neabsorbuoja vandens, tačiau jis linkęs sluoksniuotis. Vanduo susikaupęs žemiausiame sistemos taške skatina koroziją ir rūdijimą. Taip pat jis gerokai tirštesnis už glikolio pagrindu pagamintą stabdžių skystį ir pradeda garuoti sąlyginai žemoje temperatūroje, todėl cirkuliuojant sistemoje susidaro oro burbuliukai sukurdami „kempinės“efektą. Silikono pagrindu pagaminti stabdžių skysčiai labiau išsiplečia esant aukštai temperatūrai, todėl padidėjęs slėgis gali sukelti žarnelių įtrūkimus ar sujungimo konstrukcijų pažeidimus. Bene svarbiausia paminėti, kad DOT 5 netinka stabdžiams su ABS sistema, nes silikonas yra klampesnis ir gali sulėtinti sistemos paspaudimus, pakenkti saugumui.
Kaip patikrinti stabdžių skystį? Teisingai įvertinti stabdžių skysčio būklę galima tik laboratorinių tyrimų pagalba. Praktikoje, stabdžių skysčio būklė įvertinama vizualiai – pagal išvaizdą. Jis turi būti skaidrus, vienalytis, be nuosėdų. Tačiau jo būklė bakelyje gali skirtis nuo jo būklės ratų stabdžių cilindruose, nes skystis sistemoje nuolatos cirkuliuoja. Bakelije jis absorbuoja drėgmę, nes kontaktuoja su oru, tačiau ratų stabdžių cilindruose - ne. Tačiau būtent cilindruose jis įkaista, taip keisdamas savo savybes. Stabdžių skysčio papildymas nepagerina situacijos, nes didesnė jo tūrio dalis lieka nepakitusi. Todėl skystį hidraulinėje sistemoje būtina keisti pilnai.
_________________ATV Klubas "Bekelės Vilkai"ATV: Honda rincon 680 camo Honda rincon 680 red Suzuki KingQuod 700 PARDUOTAS Honda rincon 680 camo PARDUOTAS Honda foreman 450 PARDUOTAS Honda foreman 450 red PARDUOTAS tel.8 68638339. staliubaras@yahoo.com
|
28 Lap 2016 16:26 |
|
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|