Autorius |
Žinutė |
freonas
50cc
Užsiregistravo: 23 Bir 2008 21:17 Pranešimai: 73
|
kiek as galiu kartot kad pas mane neveikia L
|
18 Rgp 2008 13:46 |
|
|
Karvedys
500cc
Užsiregistravo: 17 Spa 2007 14:09 Pranešimai: 506
|
freonas wrote:kiek as galiu kartot kad pas mane neveikia L
Nu jei neveikia tai neveikia vadinasi vežk į servisa ir baigtas kriukis, o tai čia kliedit bele ka apsukos turi būti kitos, tai kaip tau kas nors ka nors patars jei tu nepasakai konkrečiai kokį max greitį paima su L ir su H, o jei aš neklystu tai ne apsukose esmė palėtinto bėgio.
_________________ Polaris Sportsman 800 EFI (2006) PARDUOTAS
RTM 250STA Made in china (2007) PAVOGTAS
Skype: kkestukas1
|
18 Rgp 2008 13:53 |
|
|
Tomashokas
500cc
Užsiregistravo: 26 Spa 2007 23:05 Pranešimai: 576
|
norėčiau pamatyt kaip ta dėžė surinkta jei L nėra,o dirba kaip H :V
negi dvi vienodos poros krumplių sumautos,kažkaip nesitiki,jei jau ir buvo sudrožę L,tai negi išardę tos pačios poros negalėjo įdėt,o įdėjo H,kažkaip į pasakas čia labiau neša,aš saviškį kai nusipirkau irgi pažystamo keturratininko klausiau kam tas L,jei jis nesiskiria nuo H ,bet jis paprotino,pasakė kad atsiras momentas kai reikės palėtintojo,tada ir pamatysi veikia jis ar ne,taip ir buvo,o pradžioj irgi atrodė kad tas pats bb ar L ar H.
_________________ ex esuTomas
Kawa BF750
|
18 Rgp 2008 14:02 |
|
|
freonas
50cc
Užsiregistravo: 23 Bir 2008 21:17 Pranešimai: 73
|
nu ne jose esme, bet skirtumas buna, as klausiu, noredamas suzinoti gal ten raciaga kaipnors galima reguliuot, gal paletintojas veikia, tik kai variklis gauna sunku kruvi, su L ir su H eina vienodaj 100
|
18 Rgp 2008 14:02 |
|
|
freonas
50cc
Užsiregistravo: 23 Bir 2008 21:17 Pranešimai: 73
|
esuTomas wrote:norėčiau pamatyt kaip ta dėžė surinkta jei L nėra,o dirba kaip H :V
negi dvi vienodos poros krumplių sumautos,kažkaip nesitiki,jei jau ir buvo sudrožę L,tai negi išardę tos pačios poros negalėjo įdėt,o įdėjo H,kažkaip į pasakas čia labiau neša,aš saviškį kai nusipirkau irgi pažystamo keturratininko klausiau kam tas L,jei jis nesiskiria nuo H ,bet jis paprotino,pasakė kad atsiras momentas kai reikės palėtintojo,tada ir pamatysi veikia jis ar ne,taip ir buvo,o pradžioj irgi atrodė kad tas pats bb ar L ar H.
vat as panasaus atsakymo ir tikejaus, reikes masina uzsikabinus pabandyt patempt.
|
18 Rgp 2008 14:05 |
|
|
Manjakas
650cc
Užsiregistravo: 17 Rgp 2007 16:16 Pranešimai: 1300
Miestas: Kaunas
Technika: Ex Sportsman 500 H.O.
|
Beje pas egio polarisa taip buvo. tai paprasciausiai ta mech dalis kur ant dezes jungineja tuos dalykus nedaeidavo i savo vieta jungtukas ir pas ji H neisijungdavo. Rankena buvo H o vaziuodavo kaip ant L. tai jis ten nueme, pravale uzdejo ir veike jau normaliai. gal ir pas tave panasi prob? Beje jei prades buksuot dirzas ar dumai pasirodys is variatoriaus tai zinok jau ir dirza reikes keisti
_________________ Ex 2006 Polaris Sportsman 500 H.O.
Vision rims, Kenda BearClaw 27' , Magellan triton 2000, ComeUp 3000lbs.
Polaris - The way out.
KR - team
mantas@u-s.lt
|
18 Rgp 2008 14:05 |
|
|
freonas
50cc
Užsiregistravo: 23 Bir 2008 21:17 Pranešimai: 73
|
nu tj vat, db panasiu atsakymo sulaukiau, einu pameginsiu db ka patampyt.
|
18 Rgp 2008 14:11 |
|
|
konstruktor
800cc
Užsiregistravo: 11 Rgs 2007 22:59 Pranešimai: 1658
|
freonas wrote:kiek as galiu kartot kad pas mane neveikia L .... pas tave prie gazo renkenėlės yra reruliojamas varščiukas .... į kurį atsiremia gazo rankenėlė kai atleidi gaza :-)
_________________..... http://www.zemaitijosatv.lt ..... ...po purvą braidom,ligas baidom...
|
18 Rgp 2008 14:42 |
|
|
daliusm
250cc
Užsiregistravo: 31 Lie 2007 09:57 Pranešimai: 362
Miestas: Kaunas
|
pas grizzly rodo ekrane kokia pavara įjungta. Po ~1500 km man teko pareguliuoti pavarų svirties ilgį, nes pradėjo grybą pjaut.
_________________ Grizzly 700
|
18 Rgp 2008 15:39 |
|
|
freonas
50cc
Užsiregistravo: 23 Bir 2008 21:17 Pranešimai: 73
|
nu uzsikabinau toki rastuka, tj tada jau skiriasi H ir L pavaros. rodyt ant ekranelio zinau kad rodo, kartais l raide yjungus nerodo, bet pajudini ir vel rodo.
|
18 Rgp 2008 16:32 |
|
|
|