Autorius |
Žinutė |
daliusm
250cc
Užsiregistravo: 31 Lie 2007 09:57 Pranešimai: 362
Miestas: Kaunas
|
.TV RIDER:. wrote:Noreciau suzinot iki kur galima paskandint grizzly?
kaip ir visus kitus - iki oro paėmimo angos, iki variatoriaus aušinimo paėmimo angos, iki tepalo alsuoklio.
_________________ Grizzly 700
|
17 Gru 2007 19:33 |
|
|
LAIMIS
250cc
Užsiregistravo: 23 Gru 2007 16:46 Pranešimai: 206
|
buvau paskendines iki sedynes,to to siek tiek turejau vargo,isvaliau visa kuro sistemos padavima ir viskas ok .noreciau paklausti del priekinio tilto ijungimo,as ijungiu raudona mygtuka,uzsidega ant spido kad 4x4,bet tiltai nesusijungia,turiu ijungti paletintoja,tada viskas gerai.ar taip turi buti?
|
27 Gru 2007 21:11 |
|
|
Tadas
650cc
Užsiregistravo: 21 Kov 2007 09:00 Pranešimai: 987
Miestas: Kaunas
|
LAIMIS wrote:buvau paskendines iki sedynes,to to siek tiek turejau vargo,isvaliau visa kuro sistemos padavima ir viskas ok .noreciau paklausti del priekinio tilto ijungimo,as ijungiu raudona mygtuka,uzsidega ant spido kad 4x4,bet tiltai nesusijungia,turiu ijungti paletintoja,tada viskas gerai.ar taip turi buti?
4x4 reiškia, kad sukasi galiniai ratai, o jiems prasisukus įsijungia ir priekiniai, tačiau kiekvienas ratas sukasi atskirai. Kai įjungi diferencialo blokavimą, sukasi visi 4 ratai vienu metu.
Palėtintojas įtakos neturi turėti - 4 ratai turi blokuotis ir ant HI pavaros.
|
28 Gru 2007 08:20 |
|
|
Daewon
250cc
Užsiregistravo: 08 Gru 2007 19:40 Pranešimai: 447
|
nu nzn kaip cia pas grizlius bet 4x4 tai reiskia akd sukasi abudu galiniai ratai ir priekinis vienas kuris turi maziausiai sukibimo,o blokavus diferenciala privercia ir kita priekini rata suktis
_________________ Can-am Outty' 800efi MAX Ltd | 26" Maxxis Bighorn's | ITP SS108 machined
WARN 2500lbs. | UNI Air filter | Garmin Zūmo550 | ProGrip Handgrips
ZYGO Skid plate | Snorkel kit ...
Can-am fan.Inspired ATV. skype: mozkitaz
|
28 Gru 2007 12:07 |
|
|
Tadas
650cc
Užsiregistravo: 21 Kov 2007 09:00 Pranešimai: 987
Miestas: Kaunas
|
Daewon wrote:nu nzn kaip cia pas grizlius bet 4x4 tai reiskia akd sukasi abudu galiniai ratai ir priekinis vienas kuris turi maziausiai sukibimo,o blokavus diferenciala privercia ir kita priekini rata suktis Čia OffTopic gaunas, tačiau, kad visiems būtų aišku įdėsiu paveiksliuką:
|
28 Gru 2007 14:15 |
|
|
EZH
800cc
Užsiregistravo: 27 Lap 2007 21:48 Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Technika: Kubota G18 Diesel
|
Manau kad polaris sitoj vietoj zymiai paprasciau padare. Vienu knopkes pastumimu ijungi (ir tuo paciu sublokuoja) priekinius ratus. Nereikia du kartus jungti (viena mygtuka paskui kita) ir galvoti ar pravaziuosi kliuti su blokatorium ar be. Ijungiai ir varai..
_________________ Polaris Sportsman 800 06' ex; Polaris Sportsman 850xp 10' ex; Can-Am Outlander 1000r XTP 16' ex;
|
29 Gru 2007 14:38 |
|
|
Daewon
250cc
Užsiregistravo: 08 Gru 2007 19:40 Pranešimai: 447
|
kas apie paprastuma tai can-am turi Visco lock,isijungi 4wd ir kai jau reik pats uzsiblokuoja,nereiks sustot,perjunginet kazko viskas vyksta daug greiciau ir kas svarbiausia nesustoji
_________________ Can-am Outty' 800efi MAX Ltd | 26" Maxxis Bighorn's | ITP SS108 machined
WARN 2500lbs. | UNI Air filter | Garmin Zūmo550 | ProGrip Handgrips
ZYGO Skid plate | Snorkel kit ...
Can-am fan.Inspired ATV. skype: mozkitaz
|
29 Gru 2007 16:02 |
|
|
Tadas
650cc
Užsiregistravo: 21 Kov 2007 09:00 Pranešimai: 987
Miestas: Kaunas
|
ANA333 wrote:Manau kad polaris sitoj vietoj zymiai paprasciau padare. Vienu knopkes pastumimu ijungi (ir tuo paciu sublokuoja) priekinius ratus. Nereikia du kartus jungti (viena mygtuka paskui kita) ir galvoti ar pravaziuosi kliuti su blokatorium ar be. Ijungiai ir varai..
čia galima ginčytis be galo - aš manau, kad Polaris pramazino su tokiu sprendimu. Juk ne visada reikia pilnos blokiruotės, o pagalvot prieš įveikiant kliūti visada reikia. Galų gale, jei reikia pavažiuot šiek tiek toliau ir greičiau, tai pas grizzly tik paspaust mygtuką tereikia ir diferencialas atsijungia, o su pilnai įjungtu ribojama galia ir t.t. ir pan.
|
29 Gru 2007 16:25 |
|
|
Tadas
650cc
Užsiregistravo: 21 Kov 2007 09:00 Pranešimai: 987
Miestas: Kaunas
|
Daewon wrote:kas apie paprastuma tai can-am turi Visco lock,isijungi 4wd ir kai jau reik pats uzsiblokuoja,nereiks sustot,perjunginet kazko viskas vyksta daug greiciau ir kas svarbiausia nesustoji Grizzly sustoti taip pat nereikia. Gali perjunginėt nuo vieno prie kito kiek širdis geidžia
|
29 Gru 2007 16:26 |
|
|
EZH
800cc
Užsiregistravo: 27 Lap 2007 21:48 Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Technika: Kubota G18 Diesel
|
Tadas wrote:ANA333 wrote:Manau kad polaris sitoj vietoj zymiai paprasciau padare. Vienu knopkes pastumimu ijungi (ir tuo paciu sublokuoja) priekinius ratus. Nereikia du kartus jungti (viena mygtuka paskui kita) ir galvoti ar pravaziuosi kliuti su blokatorium ar be. Ijungiai ir varai.. čia galima ginčytis be galo - aš manau, kad Polaris pramazino su tokiu sprendimu. Juk ne visada reikia pilnos blokiruotės, o pagalvot prieš įveikiant kliūti visada reikia. Galų gale, jei reikia pavažiuot šiek tiek toliau ir greičiau, tai pas grizzly tik paspaust mygtuką tereikia ir diferencialas atsijungia, o su pilnai įjungtu ribojama galia ir t.t. ir pan. Na zinoma kad galima gincytis.. Galim pabandyti Pas polari jei ijungtas priekinis tiltas, varomas pasirinktinai vienas is dvieju ratu (arba kairys arba desinys). Taciau jei tik Nors vienas ratas prasisuka greiciau - automatiskai sublokuoja (surakina abu ratus) ir todel manau kad vairuotojui tik geriau, nereikia papildomu blaskimosi ir junginejimu (diferencialo blokavimui) o labiau gali susikoncentruoti sprendimui, del sutiktos kliuties iveikimo. Na jei paprasciau, tai kam atlikineti papildomas funkcijas jei ta pati rezultata turi to nedarydamas. Tai kame cia polaris pramazino??
_________________ Polaris Sportsman 800 06' ex; Polaris Sportsman 850xp 10' ex; Can-Am Outlander 1000r XTP 16' ex;
|
29 Gru 2007 18:53 |
|
|
|