Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas Dabar yra 16 Bal 2024 09:08



Atsakyti į temą  [ 103 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas
 Grizzly vs Outlander vs BruteForce vs Sportsman 
Autorius Žinutė
250cc
250cc

Užsiregistravo: 23 Gru 2007 16:46
Pranešimai: 206
vazinejau su kawasaki 700 05m,polarisu 700,03met ir 800,06m,dabar su grizliu 660,05m, labiausiai patiko grizlis,nu ir kawasakis zeba,polaris nepatiko.siaip tai maloniausia vazineti su kawasakiu,gerai ant kelio stovi,smagus,tik kad lauztuvas :) buvau pasikabines pelkei ant uzpakalines asies,o polarisai praejo be vargo,o siaip tai visgi grizlis geriausias mano manimu.aS kalbu tik apie pravazuma ir vaziavimo malonuma. del tech.puses negaliu nieko sakyti,nes neteko remontuoti.


22 Sau 2008 02:08
Aprašymas
650cc
650cc

Užsiregistravo: 17 Rgp 2007 16:16
Pranešimai: 1300
Miestas: Kaunas
Technika: Ex Sportsman 500 H.O.
pala pala (!) nemaisai kazko? BF650 su lauztuvu gale. O BF750 su nepriklausoma. Gal vaziaves su praire700 o ne BF700?

_________________
Ex 2006 Polaris Sportsman 500 H.O.

Vision rims, Kenda BearClaw 27' , Magellan triton 2000, ComeUp 3000lbs.

Polaris - The way out.

KR - team

mantas@u-s.lt


22 Sau 2008 10:02
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 14 Sau 2008 22:21
Pranešimai: 26
nu kawasakio bf 750 tai tikrai nepriklausoma yra gale... kazka sumaisiai :) esu girdejes, kad kawasakis ir ant kelio gerai laikosi, bet sake truputi astrokas jis ... o poliario tipo pakabos minkstos ir smagios... o grizzlis nezinau, kazkaip netraukia manes ir viskas...

_________________
06` Can-am Outlander 650 MAX ; 27' KENDA



Skype: Silverysss


22 Sau 2008 13:36
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 18 Bir 2007 13:13
Pranešimai: 120
Ilgai ieškojau keturračio, ir rinkausi iš tų pačių Silverio surašytų modeliu:)

Visgi mano pasirinkimas krito ant BF 750, paemiau 2005 metu ir labai kol kas patenkintas...vien ko vertas garsas, kai dirba 2 cilindrai:). Dėl jo aštrumo tai galiu pritarti, kad valdomas jis kiek sunkiau nei Grizzly, bet kaifas valdyti tokį žvėrį, kuris nori ištrūkti iš tavo rankų ( ir kojų)

Polario, deja, nebandžiau, bet mano pasirinkimą sustabdė Polario svoris, berods apie 340 kg.Nežinau, gal tai turi ir kokių privalumų, bet man šis momentas-minusas.

Na, o Grizzly yra Grizzly, mocas tikrai geras, bet rask tu ant Lietuvos 2-3 metų Grizzly už padorią kainą. Kiek žiūrėjau (ir fiziškai ), prašo už juos daug, o realiai jie jau daug matę.... (!)

_________________
Outlander 1000 XT
Mama Mia Team
Ex - Purvinis
Ex - Renegade 800
Ex - Renegade Team


22 Sau 2008 16:47
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 14 Sau 2008 22:21
Pranešimai: 26
Pritariu Rokas, kawos garsas , liuks :) na man irgi kazkaip labiau traukia link kawos, tai manau teks prie to ir apsistoti... dar kazkokie galvojau apie bombardyriu, bet kad ju kainos, gan dideles :)

_________________
06` Can-am Outlander 650 MAX ; 27' KENDA



Skype: Silverysss


22 Sau 2008 18:00
Aprašymas
500cc
500cc

Užsiregistravo: 26 Spa 2007 23:05
Pranešimai: 576
Manjakas wrote:pala pala (!) nemaisai kazko? BF650 su lauztuvu gale. O BF750 su nepriklausoma. Gal vaziaves su praire700 o ne BF700?

na įpučiant dar šiek tiek aiškumo į kawos modelių aptarimą,tai galiu pridurti,kad pas kawas ta i raidikė reiškia ne įpurškimą,o" independet rear suspension",taigi ir Brute Force 650 4x4i turi gale nepriklausomą pakabą (!)

http://www.powersportsnetwork.com/newve ... s24438.htm

_________________
ex esuTomas

Kawa BF750


22 Sau 2008 19:11
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 01 Lap 2007 23:24
Pranešimai: 56
Papasakosiu savo istorija daugiau is technines puses.

Pernai rinkausi is triju nauju modeliu Polaris 700/800EFI, Suzuki KQ700 ir Yamaha Grizzlio 660.

Teko visus pakankamai gerai izbandyti, smagiau vaziuoja japonai ju pakabos ir gale ir priekyje nepriklausomos

tikrai labai minstos! Polario gale nepriklausoma, priekyje MacPherson.

Be abejo visu isvardintu modeliu pakabu kietumas/minkstumas reguliuojasi, taciau

Suzuki KQ padarius kieciausia ji vis tiek pakankamai minksta, Polaris pareguliavus i kieciausia pozicija

tampa kaip lenktyninis bolidas, na bet ne apie tai... Visi trys tikrai puikus ATV. Pagrindiniai skirtumai:

dugno apsauga metaline gamykline turi tik Polaris, Suzukio plasmasine

gamyklines padangos Suzukio nusibaigia tiesiog akimirksniu.

Polaris sunkesnis, taciau remine konstrukcija tvirtesne (storesnio skersmens vamzdziai)

Skiriasi stabdziai: Polaryje rankinis stabdo gala ir prieki vienu metu papildomai kolinis stabdo tik gala,

Suzukyje ir Grizlyje atskios galo ir priekio rankenos.

Polaris turi gamyklini prewired paruosima winch'ui, priekyje ir gale nemazas daiktadezes,

Suzukis gale nedidele nesandari ir priekyje sandari maza (telpa mobiliakas ir dokumentai).

Klirensas velgi didziausias pas Polari. Suzukis turi atbulinio lempa ir kill swich'a.

Polaryje galima nesunkiai pasidaryti atbulini panaudojant dvi reles, na cia aisku reikia siek tiek draugauti su elektra :)

Polaris nera toks simpatiskas ir patrauklus kaip japonai taciau patvarumo atzvilgiu galima drasiai pripazinti pranasuma.

_________________
_________________________________

POLARIS SPORTSMAN 700EFI 2007

SYMTECH HEATED HANDGRIPS

WARN 3000 synthetics.

3 in 1 auto worklights

CUSTOM SNORKEL


22 Sau 2008 20:47
Aprašymas
50cc
50cc

Užsiregistravo: 15 Kov 2007 15:42
Pranešimai: 80
Na jei jau apie polarius prakalbom,tai tikrai geras variantas kuri pamegau po keliu vaziavimu.Naudoju ji pagal paskirti ir tikrai stengiuos neisvengti sunkios bekeles.Pakaba minksta,galbut apsisukimo ir laviravimo spinduliai kiek vangoki,bet deka priekiniu ratu isvertimo i vidu tai netoks ir didelis minusas.Siaip guoliai silpnoka vieta,bet tai ir suprantama.Kas liecia elektra,atsirado akumuliatoriaus nedakrovimo variantai kai ijungi artimas ar tolimas sviesas,bet tai ir istaisoma.kas liecia atbulines eigos apsvietimo lempas ,jos jau yra ant Polaris 2005-2008m.gali ijungti papildomu mygtuku esanciu salia spidometro.Pavardinau minusus su kuriais susiduriau,bet kol kas man tai priimtiniausias ir mieliausias variantas.


22 Sau 2008 22:32
Aprašymas
800cc
800cc

Užsiregistravo: 27 Lap 2007 21:48
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Technika: Kubota G18 Diesel
As rinkausi tarp gryzzlio, polario na ir siek tiek honda ziurejau. Kur nesikreipiau visi girdavo gryzzli ir svarbiausia tik su juo lygindavo kitus modelius. Kazkaip keistai pasirode. Pradejau ir as ji atidziau nagrineti ir lyginti su kitais. Buvau nusiteikes, kad dauguma giria si modeli tai turetu ir man patikti.

Man asmeniskai jis pasirode labai "lengvos konstrukcijos", remas plonesnis, mocas lengvesnis. Kadangi esu ne is maziausiu, tai man polaris sioje situacijoje priimtinesnis, jo remas rimciau atrodo, sunkesnis (man tai pliusas komforto atzvilgiu ir pvz ziema sniega stumdant svoris labai padeda). Minkstumas irgi polaryje didesnis nei gryzzlyje. O varikliai vaziavimo atzvilgiu kaip ir panasus (700 gryzzlio ir 800 polario), bet poliario darbas zymiai malonesnis ausiai. Nes du cilindrai vis tiek duoda savo. Polario didelis minusas tai greiciu dezes tarskejimas junginejant begius arba leidziantis nuo kalno (net buvau issigandes kad deze griuna, bet paaiskejo kad ju visu taip tarska). Bet is technines puses veikia be priekaistu. Pas gryzzli begiai junginejasi maloniai. Ir kitas kas uzkliuvo tai polario ratai ir didesni ir platesni. Zinoma ratus galima uzsideti kokius nori, bet tai papildomos islaidos. O be to polaris man pasitaike su gamykline gerve, lietais ratais, greito uzdejimo buldozeriu (sekundes reikalas uzdeti arba nuimti buldozeri) todel ir paemiau polari. Jau du menesiai ir nenusivyliau per ta laika. Vienintelis pastebejimas, kad kai perki tai rinkis kuo galingesni. Nes su laiku pripranti prie tos galios ir veliau buna mazoka. Tada vel mintys sukasi kaip cia pardavus ir nupirkus kita. O galia atperka daug ka (isvaizda, vairo stiprintuva ir t.t.) Keturratis vistiek daugiau skirtas ekstrimaliam vazinejimui. Komfortiskai tik su masina gali pavazineti :)

_________________
Polaris Sportsman 800 06' ex;
Polaris Sportsman 850xp 10' ex;
Can-Am Outlander 1000r XTP 16' ex;


23 Sau 2008 18:01
Aprašymas
250cc
250cc
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Sau 2008 01:02
Pranešimai: 240
Miestas: Vilnius
Technika: '13 Arctic Cat 1000i XT
girdejau kad nauju grizzley'u vairo stiprintuvo skystis uzsala, jei laikomas nesildomame garaze. teko skaityt kad reikia jegos kad vaira isjudint ryte :)


09 Vas 2008 01:01
Aprašymas
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Atsakyti į temą   [ 103 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į: