Papasakosiu savo istorija daugiau is technines puses.
Pernai rinkausi is triju nauju modeliu Polaris 700/800EFI, Suzuki KQ700 ir Yamaha Grizzlio 660.
Teko visus pakankamai gerai izbandyti, smagiau vaziuoja japonai ju pakabos ir gale ir priekyje nepriklausomos
tikrai labai minstos! Polario gale nepriklausoma, priekyje MacPherson.
Be abejo visu isvardintu modeliu pakabu kietumas/minkstumas reguliuojasi, taciau
Suzuki KQ padarius kieciausia ji vis tiek pakankamai minksta, Polaris pareguliavus i kieciausia pozicija
tampa kaip lenktyninis bolidas, na bet ne apie tai... Visi trys tikrai puikus ATV. Pagrindiniai skirtumai:
dugno apsauga metaline gamykline turi tik Polaris, Suzukio plasmasine
gamyklines padangos Suzukio nusibaigia tiesiog akimirksniu.
Polaris sunkesnis, taciau remine konstrukcija tvirtesne (storesnio skersmens vamzdziai)
Skiriasi stabdziai: Polaryje rankinis stabdo gala ir prieki vienu metu papildomai kolinis stabdo tik gala,
Suzukyje ir Grizlyje atskios galo ir priekio rankenos.
Polaris turi gamyklini prewired paruosima winch'ui, priekyje ir gale nemazas daiktadezes,
Suzukis gale nedidele nesandari ir priekyje sandari maza (telpa mobiliakas ir dokumentai).
Klirensas velgi didziausias pas Polari. Suzukis turi atbulinio lempa ir kill swich'a.
Polaryje galima nesunkiai pasidaryti atbulini panaudojant dvi reles, na cia aisku reikia siek tiek draugauti su elektra
Polaris nera toks simpatiskas ir patrauklus kaip japonai taciau patvarumo atzvilgiu galima drasiai pripazinti pranasuma.