Geriau tik tiek kad nauji, nes senieji turbut laisvai jau spaudosi. Siaip neremontuojami ir kainuoja puse normaliu kainos. Jei reiktu vieno ar dvieju tada pigi gera alternatyva. Jei visus nori pakeist geriau pataupyti.
Su senais tai vienas galinis pakrypes, linkes stokas,o priekiniai tai labai prastai jau dirba,vaziuojant smulkiais nelygumais kieti o jeigu susukus vaira leidi i griovi ir vienam ratui tenka didesne apkrova tai suseda iki kiek jau leidzia spiruokle.tai kiek as suprantu priekiniai amortam ate cia gaunasi kad tik spiruokle dirba
Sent from my iPhone using Tapatalk
01 Spa 2015 17:47
tomasbrp
1000cc
Užsiregistravo: 21 Lap 2008 19:29 Pranešimai: 3984
Miestas: Vilnius
Technika: CanAm Outlander 1000R XTP 2016
Spyruokle susedima reguliuoja, atšokimą lėtina amortizatorius,kad neįsisiūbuotum kaip laivas o šiaip tu teisus ate amortikam, originalai turbut daugiau 5000 km neatlaiko, tik niekas labai netikrina kol jau kalt nepradeda
Pilnai sutinku kad tik spiruokle reguliuoja bet jeigu amortas negyvas arba irgi stringanciu kreivu stoku tai manau irgi itakoja pakankamai visam darbui . Faktas ,kad nuomones priejom amortam ate.Gal kokiu patarimu del amortu?Suprantu Elka bet...
Sent from my iPhone using Tapatalk
01 Spa 2015 18:00
tomasbrp
1000cc
Užsiregistravo: 21 Lap 2008 19:29 Pranešimai: 3984
Miestas: Vilnius
Technika: CanAm Outlander 1000R XTP 2016
Sveiki,mano atvejis toks kad grizzly 700 08m galinis amortikas luzes priekinis kalena jau kiti 2 jau pabaiga irgi ,grizzlio prabiegas beveik 8k km. Nauji amortikai 1400€ tai nezadu tiek isleisti tikrai. Gal kas turi pasiulymu ar alternatyvu? Dar skaiciau kad restauruoja juos,bet mano atveju kažin ar ka padarytu jie. Dekui uz bet kokia pagalba ir patarimus.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume